کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9295 | مشاهده و دانلود: 747409861 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/17 | اعضاء: 317603 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال ورود نمایندگی برندهای بزرگ IT به کشور

رییس صنف فناوران رایانه تهران از احتمال ورود نمایندگی‌های شرکت‌های بزرگی هم‌چون سامسونگ، اپل و سایر برندها در زمینه‌ی فناوری اطلاعات در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مهدی میرمهدی اظهار کرد: با لغو بعضی تحریم‌ها در حوزه فناوری اطلاعات، احتمال این‌که حضور شرکت‌های بزرگ در ایران برای این‌که اجناس خود را به صورت مستقیم به کشور وارد کنند بسیار زیاد است، چرا که این شرکت‌ها تمدید نمایندگی نداشته‌اند و همه از طریق امارات بوده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ وی در ادامه به مشکلات برطرف نشده‌ی وارد‌کنندگان اشاره‌ای کرد و افزود: ما با مشکلاتی از قبیل دارایی، بیمه و نوسانات دلار و مالیات روبه‌رو هستیم و این موضوعات در واردات اجناس IT به کشور تاثیر زیادی گذاشته است. امیدواریم با تشکیل دولت جدید و در آینده و طی 100 روز اول این دولت نرخ ارز ثابت شود.

میرمهدی در ادامه به قیمت ارز در کشور اشاره کرد و گفت: بحث قیمت زیر سه هزار تومان یا بالای آن نیست؛ اگر نرخ ارز ثابت شود، بازار حرکت خواهد کرد و از ورود کالای نامرغوب به کشور جلوگیری خواهد شد. در حال حاضر چون وضعیت دلار ثابت نیست خیلی از شرکت‌ها از فعالیت خود کم کرده‌اند برای مثال در نمایشگاه تبلت و نوت‌بوک که برگزار شد، من برندهایی را دیدم که تا به حال اسم آنها هم به گوش من نخورده است.

وی در ادامه مطرح کرد: ما در IT مشکل تحریم نداریم و درحقیقت خود تحریمی جلوی ما را گرفته است. هر جنسی در دنیای فناوری تولید شود همکاران ما قادر به وارد‌ کردن آن به داخل کشور خواهند بود اما تحریم‌های گمرکی ضربه‌های بیشتری را به این حوزه وارد می‌کند. در این زمینه افرادی که تصمیم می‌گیرند و می‌گویند فلان ردیف کالا وارد نشود، باید تحقیق بیشتری کنند.

رییس صنف فناوران رایانه تهران در پایان با اشاره به تغییر‌ نکردن قیمت اجناس IT نسبت به ماه گذشته مطرح کرد: نوسانات بازار ارز از کاهش قیمت‌ها جلوگیری کرده است. اگر مسائلی که توسط دولت وعده داده شده اجرا شوند، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16813 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1392/06/25 تعداد مشاهده: 2037
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

واقعیت 1392/06/25 14:25
اخه من کلمو بزنم به دیوار
آمریکا میخواد از من چی گیرش بیاد یا از مردم عادی بابا شما کجاین!!!!!!!!!!
هههههههه 1392/06/25 12:01
دلیل و منطق رو حال میکنین؟.....
آمریکا همه چیزش به راس.فقط مونده بود جاسوسی شهروندای ایرانی که اونم به لطف تلفن همراه هوشمند انجام شد.
دلیل کندی اینترنت تو ایران هم همین دلیل امنیتی اعلام شده بود....
خیلی با حاله ها..!!
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
در جواب shahin 1392/06/25 10:28
آخه آدم حسابی تا کی میخواید به همه چیز بی اعتماد باشید ... !!!
دنیا داره پیشرفت میکنه بعد یه چند نفر مثل شما می یاد و میگه میخواد از گوشی همراه از شما جاسوسی کنه ...!!! آخه .... خدایا یه عقل سلیم به این مرد بده ...
lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
shahin 1392/06/25 09:21
مشکل آنها فروش سخت افزارشان به مردم بیچاره ایران و کسب درآمد است وگرنه همین سامسونگ ایران را تحریم نرم افزاری میکند و برنامه kies در ایران قابلیت اتصال به سامسونگ اپ را ندارد و البته این با هماهنگی نهادهای امنیتی آمریکا است که هم زمان با تحریم سامسونگ در سایت های دانلود اندرویدی را باز میکنند تا همه مردم ایران اپ های با بک دور(روش جاسوسی) را روی گوشی های خود نصب کنند و این روش جاسوسی جایگزین نداشتن سرور در ایران شود و آمریکا اینبار به این شکل و با گوشی های موبایل از مردم ایران جاسوسی کند.